Ruilen & retourneren

Larelle - Ham - Ruilen & retournerenTot wanneer kan ik retourneren en hoe doe ik dat?

Indien u niet tevreden bent over uw aankoop of indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan bieden wij u de mogelijkheid ons het artikel binnen een termijn van tien werkdagen na ontvangst van uw bestelling terug te bezorgen. U dient ons hiervan altijd schriftelijk (via e-mail naar info@larelle.be) op de hoogte te brengen. Het artikel dient binnen een termijn van 14 kalenderdagen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd, samen met de leveringsbon en een begeleidende brief. Niet aangemelde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd! Artikelen uit de categorie ‘KOOPJES/OP = OP’ of andere artikelen met korting kunnen niet geretourneerd worden. Hetzelfde geldt voor artikelen op maat, zoals bijvoorbeeld de schortjes van Sofie die op maat gemaakt worden.

Wat wordt er terug betaald en wanneer?

Artikelen die ons worden terugbezorgd onder bovenstaande voorwaarden, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons terugbetaald. Verzendingskosten, door ons of door jou gemaakt, worden niet terugbetaald. Je ontvangt dus de aankoopprijs min het bedrag van de verzendingskosten.

Wordt elk artikel terug aangenomen?

Wij behouden ons het recht om retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan Larelle of de leverancier van het artikel.

Let op: controleer altijd uw pakket

Wij controleren onze artikelen voor we deze versturen en zorgen voor een degelijke verpakking, de Koper verbindt zich ertoe de bestelling te controleren bij levering. Aanvaard nooit verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport en controleer jouw zending onmiddellijk bij ontvangst! Wij controleren iedere zending voor ze de deur uitgaat. Indien je toch schade vaststelt aan de door jou bestelde artikelen, dan vragen wij je ons daarvan onmiddellijk op de hoogte te brengen, indien mogelijk vragen we ook ons een foto door te mailen van het beschadigde artikel. Gooi nooit de postverpakking weg voor je hebt vastgesteld dat jouw zending in goede staat is en stuur nooit een reeds ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren!

Nog geen antwoord gevonden op jouw vraag? Aarzel niet om ons te contacteren.

Back to Top